Queerowy wrestling: droga do emancypacji16 min
Wrestling jako droga do queerowej emancypacji? Może wydawać się to paradoksalne, w końcu to sport męski aż do przerysowania. Właśnie w tej przesadzie swoją szanse widzi amerykańska ekipa Choke Hole, która objeżdża świat ze swoim show łączącym przemoc, humor i drag.