Queer Emancipation through Wrestling16 min
Wrestling as queer emancipation? Drag, pain and glitter meet political activism in the wrestling shows of the American Choke Hole crew. Comic artist Martina Sarritzu also challenges gender stereotypes with her pen. Tracks meets performers and artists who use the body as a stage for empowerment and resistance - in the ring, on paper and in real life.