Streetphilosophy
"The aim of education is to form beings adapted to a system," said philosopher Johannes Winter. But Rousseau convinced us that children must be free to develop as they wish. Can we educate entire societies? Ronja discusses the idea with a lifeguard from Berlin, Extinction Rebellion activists and a couple of artists.