ARTE Book Club
Pentru ca femeile să poată scrie într-o societate capitalistă, le lipsesc două lucruri: o cameră a lor și o rentă de cinci sute de lire. Faimosul eseu al Virginiei Woolf descrie cu delicatețe și ironie secole de inegalitate politică și economică și concluzionează că atunci când unei femei i se împiedică dreptul de a scrie, atât cititoarele, cât și cititorii au de pierdut.