ARTE Book Club
„Dune“ este un univers în sine, una dintre cele mai citite și influente opere de science-fiction. Dincolo de fabula ecologică pe care o percepem astăzi în ea, romancierul american Frank Herbert descrie un univers plin de suspans și tensiune politică, care acordă un loc important și muzicii și poeziei.