Klub Książkowy ARTE
„Diuna” Franka Herberta to jedna z najważniejszych powieści science fiction w historii. Autor kreśli złożony, fascynujący świat, w którym splatają się polityczne intrygi, religia, ekologia i walka o kontrolę nad pustynną planetą Arrakis. To nie tylko epicka opowieść o losach Paula Atrydy, lecz także głęboka refleksja nad naturą władzy, odpowiedzialności i przetrwania.