Unhappy
Praca, obowiązki domowe i oglądanie seriali osłabiają pożądanie. Jak możemy prowadzić lepsze i bardziej satysfakcjonujące życie seksualne? Blogerka i pisarka Ronja von Rönne spotyka pary i singli, którzy na nowo odkryli swoje pożądanie, oraz ekspertki i ekspertów wyjaśniających, jak możemy świadomie kształtować seksualność, aby doświadczać więcej radości, bliskości i spełnienia.