Unhappy
Rodzina może dawać poczucie bezpieczeństwa i przynależności, ale równie często wiąże się z konfliktami, frustracją i wzajemnymi oczekiwaniami. Blogerka i pisarka Ronja von Rönne szuka odpowiedzi na pytanie, jak stworzyć zdrową i satysfakcjonującą relację z najbliższymi. Jak ją świadomie pielęgnować i zachować równowagę między bliskością a autonomią.