Tata wie, co robić31 min
Jonas Kozi zrezygnował z pracy, aby na pełen etat zajmować się swoimi córkami. Na Instagramie pokazuje, jak satysfakcjonujące może być ojcostwo. Chce zachęcać innych mężczyzn do przełamywania stereotypowych ról. Równość płci w opiece nad dziećmi w Europie wciąż pozostaje daleka od osiągnięcia. Reportaż z lektorem.