Nowe, greckie życie niemieckiej rodziny31 min
Jana i Hartmut chcą rozpocząć nowe życie w Grecji ze swoimi adoptowanymi dziećmi. Wyprowadzili się z Chemnitz i zamieszkali w szkolnym autobusie przerobionym na kamper. Twierdzą, że dzieciom niczego nie brakuje, jednak niemieckie urzędy twierdzą inaczej. Co więcej, bariera językowa, procedury administracyjne oraz inny rytm szkoły w Grecji nie ułatwiają zmiany. Film z lektorem.