Re: A German Family's New Life in Greece
With their adopted daughter and foster twins, Jana and Hartmut want to leave definitively their hometown of Chemnitz in Germany to start a new life in Greece. But with language barriers, administrative procedures and German children’s services involved, their hoped-for life-changing move is not straight forward.