Re: A Sustainable Village in Portugal
Almost six years ago, Dave Hakkens and a group of like-minded people bought a plot of land in the north of Portugal – in a high-risk area for forest fires. It was here that he founded ‘Project Kamp’ – a research laboratory dedicated to a sustainable future.