Re: Volunteer Doctors in the Aegean
There are more than 200 inhabited islands in Greece, many of them have scant access to healthcare. That’s why volunteer doctors from the mainland visit the islands to create pop-up clinics. ARTE went with a team sailing to Serifos in the Cyclades.