Re: Cosplay - Playing with Identity
Originating in Japanese manga culture from the 1980s, Cosplay has gone global in the decades since. Enthusiasts take on the identities of their favourite video game of comic book characters in a playful performance that can be self-empowering. A focus on the subculture in Germany.