Re: Stunt Performers in Europe
With increasingly sophisticated special effects and the advent of AI, the stuntperson’s profession is undergoing radical change. French-style training has become a benchmark, attracting apprentice stuntmen and stuntwomen from all over Europe to a state-of-the-art training centre in northern France. And the new generation of stunt performers are working on the biggest Hollywood productions...