Re: Hemp - A Useful Resource
In Saxony, farmer Schönleber wants to grow hemp, a natural fibre that is extremely useful, and not only for the textile industry. However, knowledge of hemp production that existed in Germany and Europe for centuries has been lost. Will he be able to re-establish this versatile crop?