Cânepa, resursă cu potențial uriaș30 min
Pe câmpurile sale, Heinz Schönleber cultivă cânepă, o plantă ecologică și durabilă. În afară de aplicațiile sale în industria textilă, fibrele sale naturale ar putea revoluționa multe alte sectoare. Cu toate acestea, acest know-how milenar, stăpânit odinioară în Germania, a dispărut. Își va recâștiga această plantă pedigree-ul într-o zi?