Cei ce fug de America lui Trump
Acest program vă este prezentat de RTBF și face parte din "Povești de pe continent", o inițiativă de la mai multe organizații publice de media din Europa (ARD, LPM, RTBF, SRG SSR și ZDF), coordonată de ARTE.