Lupta Europei împotriva cocainei31 min
Cocaina ajunge în Europa în principal prin porturile de pe coasta Spaniei și Portugaliei. Traficanții folosesc ambarcațiuni ultrarapide, drone și chiar semi-submersibile pentru a transporta drogurile. Este un adevărat joc de-a șoarecele și pisica, în care traficanții par adesea să fie cu un pas înaintea pazei de coastă și a brigăzilor antidrog.