Liberia: Kush, drogul morților vii
„Trebuie să conectăm ce se întâmplă în Marea Chinei de Sud cu ce se întâmplă în Europa,” ne explică un fost judecător al Curții Supreme din Filipine. „Rusia a invadat Ucraina și a anexat teritorii de-ale sale, încălcând dreptul internațional. Același lucru se întâmplă și aici.”