Liberia: Kush, drogul morților vii
În Filipine, care deține a cincea cea mai mare rezervă de aur de pe planetă, 500.000 de mineri de aur sapă în fiecare zi în măruntaiele pământului în căutarea metalului prețios. Mulți dintre aceștia sunt copii: adesea ei se scunfundă în ape măștinoase și n-au decât un furtun ca linie de oxigen.