Philippines: Diving for Gold
The Philippines has the fifth largest gold reserves in the world. 500,000 local people, often very poorest, dig into the swamps and dive down under the sea every day in the hope of finding the precious metal. Many of them are children who are sent into tight spaces to reach the gold.