Filipiny: wyzysk dzieci w kopalniach złota37 min
Filipiny mają piąte co do wielkości rezerwy złota na świecie. 500 000 lokalnych mieszkańców codziennie naraża życie kopiąc głęboko w bagnach w nadziei na znalezienie cennego kruszcu. Wiele z nich to dzieci, wysyłane przez rodziców w głąb ziemi w ciasne przestrzenie, by wydobyć chociaż trochę złota. Reportaż z lektorem.