Re: Ostatni Wenecjanie
Wenecję odwiedza rocznie 30 milionów turystów, ale lokalnych mieszkańców robi się coraz mniej. Ich miasto zamieniło się w turystyczny Disneyland, w którym nie żyje się wygodnie, spokojnie, ani dostatnio. Ci, którzy zdecydowali się pozostać, mobilizują się przeciwko masowej turystyce i gentryfikacji.