Serbski lit, o który zabiega Europa31 min
W tym regionie znajduje się jedno z największych złóż litu w Europie. Od lat koncern Rio Tinto chce wydobywać ten cenny surowiec. Rolnik Zlatko Kokanović i jego współpracownicy sprzeciwiają się tym planom. Inni dostrzegają w nich szansę dla regionu. Podczas gdy prezydent Vučić i Unia Europejska forsują projekt, presja w dolinie rośnie.