Pola minowe w turystycznym raju30 min
Turystyka przyniosła Chorwacji dobrobyt, piaszczyste plaże i błękitne morze przyciągają turystów z całego świata. Jednocześnie od ponad 30 lat saperzy rozminowują kolejne kilometry kwadratowe terenu. Niewybuchy i pozostawione pułapki odebrały życie lub zdrowie wielu cywilom, w tym dzieciom. Program rozminowywania kraju powoli się kończy, lecz nikt nie może zagwarantować, że w ziemi nie pozostały już żadne zagrożenia. Reportaż z lektorem.