Z pracownika szefem31 min
W Bar-le-Duc, we francuskim departamencie Moza, pracownicy przędzalni postanowili uratować zakład od upadku. Założyli spółdzielnię i stali się swoimi własnymi szefami. W obliczu znikania zakładów pracy w prowincjonalnej Francji, pojawiają się kolejne podobne inicjatywy. Przed nowymi spółdzielcami stają zupełnie nowe wyzwania.