Wenezuela: Agonia Maracaibo25 min
Wenezuela zmaga się z bezprecedensową recesją i katastrofą ekologiczną spowodowaną ciągłymi wyciekami gazu i ropy. Te problemy jak w soczewce skupiają się w ogromnym jeziorze Maracaibo. Bohaterami i bohaterkami naszego reportażu są osoby w różny sposób związane z jeziorem. Anibal został zmuszony do zarobku z połowu, gdy kraj pogrążył się w kryzysie. Student Luis od lat ostrzega rząd i miejscową ludność przed niebezpieczeństwami związanymi z zanieczyszczeniem. Dzieci byłego pracownika przemysłu naftowego, Carlosa, emigrowały z kraju.