Wenezuela: zwolennicy Maduro kontra Trump25 min
Po zatrzymaniu Nicolása Maduro przez armię USA w Caracas narasta napięcie. Przyglądamy się jego zwolennikom w pierwszych dniach po aresztowaniu prezydenta, oskarżonego o narkoterroryzm. To opowieść o lojalności, strachu i bezradności w kraju pogrążonym w kryzysie, emigracji i politycznym impasie.