Venezuela: Maduro's Supporters FaceTrump25 min
After airstrikes on Venezuela and the kidnapping of President Maduro by the American military, who is to be put on trial for cocaine trafficking amongst other charges in New York, our teams filmed in the streets of Caracas, meeting supporters of the regime. How so they feel about the dramatic events since 3 January?