Kosmos na drodze do prywatyzacji?13 min
Przez dekady w kosmosie rywalizowały ze sobą Stany Zjednoczone i Związek Radziecki. Dziś swoje satelity wysyłają nie tylko państwa, ale także firmy prywatne, które coraz mocniej rozpychają się na orbicie.