Hiszpania: nostalgia za dyktaturą31 min
20 listopada 1975 umiera Francisco Franco. Jego śmierć wyznacza koniec krwawej faszystowskiej dyktatury, która trwała 40 lat. Młoda hiszpańska republika postanowiła objąć frankistów amnestią, którzy nigdy nie odpowiedzieli za swoje zbrodnie. Na tym gruncie wyrosła nostalgia za „lepszymi” czasami autorytarnych rządów Franco. O powrocie do dyktatury marzą również młodzi Hiszpanie.