Liban: ucieczka w cieniu bomb
Władze wprowadzają najdłuższą w historii kraju blokadę internetu. Rejestrowanie wydarzeń staje się niemal niemożliwe. Żadna zachodnia ekipa filmowa nie może wjechać do Iranu. Granice zostają zamknięte, a kraj znika z ekranów. Jednak w ukryciu Irańczycy i Iranki podejmują wszelkie ryzyko, by dać świadectwo tego, co dzieje się w ich kraju. Ukryte telefony, tajne połączenia, zaszyfrowane wiadomości — mimo inwigilacji i stałego zagrożenia decydują się sami opowiedzieć o tym, czego doświadczają.