Iran: władza przejmuje ściany
Licealistki bez okrytych głów pokazują faka najważniejszym krajowym politykom: oto jeden z najważniejszych obrazów nowej rewolucji irańskiej. Zdjęcie to zostało zrobione dwa tygodnie po śmierci Mahsy Amini i natychmiast rozpętało debatę w mediach społecznościowych. Analizujemy je z bliska, by zrozumieć potęgę tego banalnego już gestu w patriarchalnym Iranie.