Drony Hezbollahu. Wojna i propaganda
Hezbollah coraz intensywniej wykorzystuje drony w działaniach przeciwko armii izraelskiej na południu Libanu. Bezzałogowce służą nie tylko do atakowania celów, lecz także do filmowania uderzeń. Nagrania stają się narzędziem wojny psychologicznej i propagandy wizualnej.