Kolumbia: Dzieci w służbie przemocy
27 września 2024 roku Hassan Nasrallah, przywódca Hezbollahu i wielu innych przywódców bojówki, został zabity w izraelskim ataku na południowe przedmieścia Bejrutu. Osłabiło to potężną organizację, która de facto współrządzi krajem.