Sudan: abia au scăpat cu viață
Pe 27 septembrie 2024, șeful Hezbollah-ului libanez, Hassan Nasrallah, și mai mulți membri de rang înalt ai partidului șiit au fost uciși în atacuri israeliene asupra suburbiilor sudice ale Beirutului. Ce a mai rămas astăzi din puternicul „Partid al lui Dumnezeu”?