Colorado: migranții sub presiune - ARTE ReportajICE: brațul armat al lui Trump
Sub focul criticilor în urma mai multor abuzuri, ICE, agenția americană pentru imigrare, a devenit prima forță de ordine din SUA. Buget record, recrutări masive, expulzări în toate direcțiile, reclame șocante: ICE se află în centrul politicilor migratorii ale președintelui american. Brațul armat al lui Donald Trump și al politicii sale la limita legalității, dacă nu chiar total ilegale.