ARTE Reportage - Kolorado: imigranci na celowniku ICEICE - Żelazna ręka Trumpa
Zastraszania, brutalne interwencje i deportacje - przy aplauzie ze strony administracji Donalda Trumpa. Amerykańska agencja imigracyjna ICE rośnie w siłę, ma rekordowy budżet i prowadzi masową rekrutację. Obiecuje kandydatom wysokie zarobki i atrakcyjne warunki zatrudnienia. Jednocześnie działania jej funkcjonariuszy spotykają się z coraz ostrzejszym oporem ze strony społeczeństwa.