Ukraina: Zełenski pod presjąKto rządzi Libią?
Arabska Wiosna w Libii okazała się krótkotrwała. Po czterdziestu latach rządów pułkownika Muammara Kaddafiego Libijczycy nie doczekali się wyzwolenia. Po obaleniu i zamordowaniu dyktatora kraj pogrążył się w wojnie domowej, a następnie podzielił. Dziś w obu częściach Libii dominują korupcja, autorytaryzm i terror.