Szkodliwa propaganda podczas kampanii wyborczych lub podczas ważnych wydarzeń, fala fake newsów, zniechęcanie do pomocy Ukrainie. Rosja nie cofnie się przed niczym, by osiągnąć swoje cele i wpłynąć na europejską opinie publiczną. Czy Europa może się obronić przed tymi działaniami?