Propagandă înainte de alegeri sau de evenimente majore, articole online falsificate care discreditează politica occidentală sau critică ajutorul acordat Ucrainei: Rusia încearcă în mod deliberat să influențeze opinia publică din Europa. Aceste campanii de dezinformare vizează zone sensibile ale societății și încearcă să adâncească diviziunile existente. Are Europa mijloacele de a se apăra împotriva propagandei ruse?