Generația Z în Rusia25 min
În Rusia, litera Z este litera războiului, simbolul invaziei Ucrainei lansate în urmă cu 4 ani, în februarie 2022. Cum percep tinerii ruși, născuți între 1995 și 2009, care au trăit întotdeauna cu un ecran digital, evoluția țării lor, închiderea acesteia în „putinismul” represiv?