Liberia: Kush, drogul morților vii
Incredibil, dar adevărat: o bucată de Rusia se cuibărește în Norvegia... Într-o țară NATO, două sate rusești - sau mai degrabă două colonii, potrivit Kremlinului - există de un secol pe arhipelagul Svalbard, nu departe de Polul Nord. Un ținut înghețat, ostil, la capătul lumii.