Sudan: abia au scăpat cu viață
Geofizicianul rus Serghei Zimov împreună cu fiul său Nikita doresc să împiedice dezghețarea permafrostului, accelerată de schimbările climatice. Gheața din Siberia conține microbi și CO2 care, odată dezghețate, ar putea declanșa schimbări climatice dincolo de controlul nostru.