Syberia: Topnienie wiecznej zmarzliny37 min
Rosyjski geofizyk walczy na Syberii przeciwko globalnemu ociepleniu. Jego plan: Odtworzyć ekosystem czasów plejstocenu, aby zapobiec topnieniu wiecznej zmarzliny.