Wraki okrętów na Morzu Północnym
W wodach Morza Północnego spoczywa ponad 10 tysięcy wraków okrętów i samolotów, większość z czasów wojen światowych. W akwenie zatopiono także setki tysięcy sztuk amunicji, beczek z gazami bojowymi i bronią chemiczną. To prawdziwa bomba z opóźnionym zapłonem, przez rdzewiejące kadłuby do wody przedostają się silnie toksyczne substancje zagrażające morskiemu życiu.