Przez miliony lat w obliczu poważnych klęsk żywiołowych wiele żywych gatunków wykazało imponujące zdolności adaptacyjne. Jak rośliny i zwierzęta będą się przystosowywały do nowych warunków w nadchodzących dziesięcioleciach, wraz z pogłębianiem się kryzysu klimatycznego?