Źródła
Ucieczka z Korei Północnej grozi śmiercią. Jedyną granicą, którą da się przekroczyć jest ta z Chinami. Jednak Państwo Środka współpracuje z Pjongjangiem w łapaniu zbiegów i wykorzystuje do tego najnowsze technologie.