Długoletni związek Rosji i Korei Północnej13 min
Wojna w Ukrainie wzmocniła współpracę wojskową i gospodarczą między Rosją i Koreą Północną. Pjongjang wysyła Moskwie amunicje, broń oraz żołnierzy na front w Donbasie. Jak doszło do tego długoletniego związku?